Mitt 2012

Gjorde den här listan både för 2010 och 2011 så tänkte det kunde va kul och göra för 2012 oxå.
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, matade en vit tiger, va med Erna på UL, va vaken 48 timmar bland annat.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp, jag fyllde inte 30 iår heller.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min fina Erna. Och jag blev både moster och gudmor  ♥
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur va inte,
5. Vilka länder besökte du? Inte ett enda! Ändring på det 2013
6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Mer resor, mer jobb och mer pengar.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 14 Juli - Alice föddes
8. Vad var din största framgång 2012? Att jag fick fortsätta jobba, åkte till Karlstad och bodde där 2 månader.
9. Största misstaget? Tro jag klarade mig utan några större misstag iår.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej inte mer än nån förkylning.
11. Bästa köpet? Tågbiljetten till Karlstad.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat? Saker till lägenheten och sånt tråkigt.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Loreen-Euphoria - Shots med Anna, Maroon 5-Payphone - Jobbet med Angelica, Psy-Gangnam style - Karlstad med Sofhie
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare än 2011.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sett mer av världen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  Funderat över det som varit.
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma och pappa
19. Blev du kär i år? Ja  ♥
20. Favoritprogram på TV? Revenge, OTH, Greys, Vampires
21. Bästa boken du läste i år? Tro inte jag läste nån..
22. Största musikaliska upptäckten? The Gaslight Anthem
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En dator av min fina mamma & pappa. 
25. Något du önskade dig men inte fick? Haha ja, Christian Louboutin skorna.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Firade med vänner och familj.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hm, rest mer, haft mer pengar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Svarta och mörka kläder på vintern, fina blommiga klänningar på sommarn.
29. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner,
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Ian Somerhalder är fortfarande en favorit

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback