2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Säkert massor, men inget jag kan komma på just nu..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Japp, jag fyllde inte 30!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja
4. Dog någon som stod dig nära? En barndomskompis dog.
5. Vilka länder besökte du? Inte ett jävla ett! Skandal!
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? En bil, fortsatt fast jobb, oändligt med pengar.. Listan kan göras lång
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Tänker försöka förtränga det mesta av 2011
8. Vad var din största framgång 2011? Att jag började träna och gick ner 15 kg.
9. Största misstaget? Kanske den där tequilan på ladies night.. Näda, inget speciellt jag kan komma på.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nopp, frisk som en ärta
11. Bästa köpet? Min lägenhet
12. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten och renoveringen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag ska bli moster!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Olin and the moon - hello
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, det ha varit en jävla bergochdalbana.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Reste, umgås med nära och kära
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting?
18. Hur tillbringade du julen? Hemma hos mamma & pappa med mormor & morfar.
19. Blev du kär i år? Haha, jag tro vi stryker den frågan.
20. Favoritprogram på TV? Tittar sällan på tv, men vampire diaries ä fortfarande en stor favorit.
21. Bästa boken du läste i år? Tro inte jag läst nån.. Men jag säger Hello Cupcake av Leila.
22. Största musikaliska upptäckten? Olin and the moon ♥
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Massa fint till lägenheten.
25. Något du önskade dig men inte fick? Fortfarande dom där Christian Louboutin skorna..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Haha, ohh ja! Skit år.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Lite som "jag tar vad som ligger framme, jag orkar inte bry mig just nu-stil"
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Min fake-boyfriend, Ian Somerhalder

Hittade den här listan som jag gjorde förra året. Kul att titta tillbaka på sen.
Nu ska jag ta en promenad innan ja hoppa in i duschen å göra mig klar för nyårsgalej.


Kommentarer
Postat av: My

Gott nytt!

2011-12-31 @ 11:46:06
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback