I'm okay today. I'll be okay tomorrow. And the next day after that I'll still be okay. But in a year you will see me, I'll be amazing.

Jaha. Då är dagen här. Min sista arbetsdag här på TB. Känns helt sjukt. Vart har dom här 8 månaderna tagit vägen? Våren och sommaren har gått i en rasande fart och nu är det dags att säga hejdå till alla. Igen.
 
Men jag är så glad att jag fått chansen att jobba här till och från i två år. Jag har fått gjort saker jag aldrig trodde jag skulle få göra (bla mata en vit tiger), lärt känna så otroligt fina människor. Både här i Orrenhuset och runt om i hela kommunen. Sett och varit med på massa roliga saker. Allt från stjärnkvällar till företagsmässa och en massa roliga och inspirerande företagsbesök. Vilka företag och eldstjälar det finns i den här kommunen. Helt otroligt. 
 
Men nu är det dags att gå vidare i livet (haha, va sentimental jag känner mig helt plötsligt). Först ska jag ha semester i nästan två veckor. Sen få vi se vad som händer. 
 
Och till min fina vapendragare Angelica - En extra guldstjärna till dig! Hur skulle jag klarat den här sommarn utan dig? Kommer sakna våra dagar. Vårat trams, alla roliga bilder och all nostalgimusik. Jag kommer nog komma in och sitta och hålla dig sällskap ibland när jag inte ha nå bättre för mig! 
 
Men nu är det tack och hej TB och Orrenhuset. I'm out!

 
Update - Hahahaha, kolla vilka fina bilder Angelica lagt ut på sin blogg.. 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback