Two can keep a secret if one of them is dead

På mindre än 1 månad har jag sett 3,5 säsong av Pretty Little Liars. Så nu är jag ikapp det dom visar i USA. Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hela dagarna. Hatar när man sett klar en serie och man bara sitter där å "Jaha.. vad gör jag med mitt liv nuda?"
 
Riktigt bra serie iaf. Det enda jag stör mig på är alla deras snygga kläder! Vem fan gå till skolan sådär liksom? Inte nån i min klass iaf. Men annars är den riktigt bra. Å snygga kläder är väl egentligen inget å klaga på..
Sen måste jag erkänna att jag är lite små kär i Wren! Jag hoppas han inte ä nån skummis, men vet juh aldrig i den här serien. Men han ä så söt å gullig, å dialekten! Caleb är juh inte så hemsk och titta på heller..
  

Kommentarer
Postat av: Ang

Wren skulle kunna vara hur fuuul som helst, man skulle vara nöjd med att blunda och lyssna på honom tala med den där dialekten. HOTNESS!

2013-10-17 @ 15:30:56
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback