Loppis Makeover - Sekretär

I vintras när jag köpte mitt köksbord så hittade jag även en sekretär som jag slog till på. 500 kr på loppis. Som hittat. Men eftersom jag fixade bordet först så fick den här vänta. Men nu är den slipad, målad, fått nya handtag och inflyttad i mitt vardagsrum.
 
Om ni bara visste hur många svordomar jag ödslat på den här. Bara slipa den, och sen att få färgen bra, plus att ja lyckades måla igen luckan så jag fick såga upp den. Och lådorna passade såklart inte efter ja målade dom, så pappa fick slipa ner dom lite. Efter jag hade bleve förbannad och sparkat in dom så dom verkligen satt fast.. Haha, som tur va lyckades håkan få ut dom. Men ja. Många svordomar. Men jag är så nöjd, den var lätt värd alla fula ord!
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback