Hello Gorgeous ♡

Kors i taket, över 1 månad sedan jag skrev nått här. Kanske på tiden att skriva några rader igen. Har juh faktiskt hänt en hel del sen sist. Jag har slutat jobba och är väl vad man säger "mellan två jobb", men har en känsla av att det kommer lösa sig det a. Jag, Anna och Sofhie va i Grekland. Ska berätta allt i ett eget inlägg med massa bilder. Men kort och gott, sol, bad, mamma mia, drinkar och sina bästa vänner. Vad kan gå fel? Vi hade en helt underbar vecka!
 
Och kanske det viktigaste "nyheten" av dom alla. Jag har, efter 2 år letande äntligen köpt en ny soffa! Hejdå planka, och hello mjuk och skön soffa. Jag älskar den. Vill aldrig kliva upp. Så nu börja det hända saker i mitt vardagsrum. Har även fått in min sekretär som varit på makeover i över ett halvår. Bättre sent än aldrig!
 
Nå hellt annat, jag är så less på min blogg. Skulle vilja göra om den helt. Får nog börja spåna på nå nytt snart..d
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofhie

Det va baskemig på tiden ;) Längtar till grekland-inlägget ;)

2013-10-12 @ 20:48:06
Postat av: Ang

It's alive! :P

2013-10-15 @ 10:31:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback