Vodka. Because no good story starts with "That one time I ate salad"

Laxen laxen laxen, världens bästa laxfestival. Så roligt vi hade ihelgen! Fredan började med middag hos Anna och billy, sen diverse dricka, skitsnack och en jäkla massa skratt. Sen drog vi ner på stan, träffade massa roligt folk som man inte sett på år och dag! Så himla roligt. Sen diggade jag och anna till patrik isaksson, innan kvällen va slut käkade vi popcorn och vårrullar. 
 
På lördan va det bara och pallra sig upp och gå till jobbet. Men jag va riktigt pigg och tyckte inte alls det va så hemskt. Angelica kände ungefär lika och vi va så nöjd när vi satt här. Men sen 1 timme senare.. Fy fan va dåligt vi börja må. Haha, vi ville bara lägga oss ner och dö typ! Som tur va så var det Starke Man tävling utanför jobbet, så vi hade massa biffiga killar och kolla på.
 
Efter några långa timmar på jobbet gick jag, håkan, roger å anna å billy ner till parken och käka lite mat. Sen va det bara och pallra sig hem och göra sig iordning igen och börja om. Mer dricka, mer prat, mer skratt och mer roligt folk. 
 
Träffade bästa Jonas! Va år och dag sen sist, så det va riktigt roligt! 

Billy å Håkan hade pusskalas, så jag å anna ville inte va sämre.
Kanske hela helgens höjdpunkt! Världens bästa Per!
 
Snodde några bilder från mina vänners instagram. Men vilken helg det va. Helt fantastsik! Hoppas på att nästa helg bli lika bra, då är det dags för Urkult. Ska bli spännande!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback