Say hello to a boring day!

Åh vilken tråkig dag jag har haft. Har varit hemma från jobbet idag, har så satans ont i huvudet. Så ha vare hemma för å "vila" upp mig. Ska juh jobba helgen a, ledig söndag, sen jobba hela nästa vecka plus den helgen. Och den veckan är det Nipyran, vilket betyder sjukt mycket och göra och sedan två fester där på helgen. Sen är jag ledig söndag och jobbar sen en vanlig vecka igen. Så 17 av 19 dagar på raken skulle jag jobba. När jag tänker på det så känns det inte lika illa med och va hemma. Meeen jag bli juh så rastlös! Tro ja ha kolla på varenda skitprogram som gå och se på tvn. Typ.
 
Håkan ska snart komma ner å hålla mig lite sällskap. Sen bli det lite middag. Ska försöka ta mig ut på en liten prommis sen tro ja. Man bli juh lite smått tokig av å sitta inne hela dan.
 
Hoppas ni ha haft en bättre dag än vad jag haft.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback