Känn Ingen Sorg

Igår vad jag och Anna på bio och såg Känn Ingen Sorg, som är baserad på Håkan Hellströms texter och musik.
 
Vi följer Pål och hans kamrater i en emotionell resa genom ett sommar-Göteborg där Pål kastas mellan kärlek och svek, förälskelse och försoning. KÄNN INGEN SORG är en film om att växa upp, våga förlora och ändå vinna.
 
Helt klart en av dom bästa svenska filmer jag sett på länge! (någonsin?) Ha försökt komma på nå bra och skriva om den. Men det går liksom inte. Det är en sån film man bara måste se själv för och förstå. Men jag och Anna både skrattade och grät innan den va slut. Kan förklara det med att det är en sån film jag vill ha hemma i DVD-hyllan. Det är ett bra betyg. 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback