After Monday and Tuesday even the calendar says W T F

Nu har jag äntligen helg. Är ledig imorgon, och det ska bli så skönt! Å idag slutade jag tidigt. Skulle egentligen gå innan 3, men som vanligt när jag ska sluta tidigt så bli det nått som håller mig kvar. Så kom väl därifrån typ 1 timme senare. Lite less men. Va juh ändå tidigare än vanligt. Så gick jag hem å städa min lägenhet, den va så skitig och äcklig. Å det gilla jag inte. Men nu är det städat och fint här igen.
 
Tog mig en långprommis efter jag hade städat a. Va juh faktiskt sol så man få juh passa på. Och jag hoppas att det bli sol imorn så man kan sola lite. Känner mig så blek. Sen imorn kväll ska vi ut på vattnet med Ådalen 3. Middag och båttur med håkan, mamma å pappa står på schemat. Ska bli mysigt.
 
Men nu ska jag hoppa i säng. Trött tjej checkar ut.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback