These streets will make you feel brand new. Big lights will inspire you

Idag har vi gjort nå väldigt roligt på jobbet. Innan vi öppnade åkte vi upp på Hallstaberget för att kolla in det nya bygget. Det va ett litet kaos där upp med grejer överallt, ca 60-70 byggnadsarbetare som jobba överallt. Men det kommer verkligen bli hur bra som hellst när dom fått klart allt. Det är jag helt övertygad om.
 
Går juh inte att få bättre utsikt iaf. Fina Sollefteå.
 
Här mina vänner är den nya nattklubben. Här ska våra stjärtar svänga minsann!
 
Det va verkligen jätte roligt att få åka upp dit, ska bli kul att åka dit sen när allt är klart oxå. Sen måste jag nog bo där nån natt och gå på spa och grejer. Dom har uppdaterat hemsida med alla behandlingar och grejer dom kommer ha. Sen kan jag skvallra att det blir en stor pool, två bubbelpooler, en is-pool, 5 olika bastu och senare kommer dom även bygga en bubbel pool ute. Och självklart är det utsikt över Sollefteå. Som sagt, det kommer bli så bra när allt är klart.
 
Kolla in hemsidan oxå vettja, http://www.hallstaberget.se/
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback