Saturday is another word for happines

Det bästa med att jobba är att man få helg. När man går hemma hela dagarna är det liksom ingen skillnad på Tisdag eller Fredag kväll. Idag hade jag tänkt ta en långpromenad, men jag ställde in den illa kvickt när jag såg att det va 21 minus ute. Gå jag ut då tina jag väl upp lagom till påsk. Så istället stanna jag inne och greja på lite här hemma. Ska ev gå och börja med ett av mina loppisfynd. Men vi få se.
 
Ikväll kommer äntligen min lilla vän igen. Så det bli lite lördagsmys med film å morötter. Jag har fått dille på morötter. Det är juh så sjukt gott! Men nu ska fröken bylta på sig lite kläder å gå till ICA iaf.
Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback