Food, internet, pajamas and a good movie. Perfect sunday.

Och så va det söndag igen. Snart dax för en ny vecka med roliga saker inplanerade.
 
Har iaf haft en jätte härlig helg. Det har varit en sån helg när man fått så mycket gjort att man börja fundera varför man inte alltid är såhär aktiv. Ja vad har ja gjort da, jo jag har: storstädat hela lägenheten, tvättat ett ton tvätt, målat mitt projekt 3 gånger, vare på åhmans och köpt mer färg, fikat hos mormor och morfar, färgat håret, haft bästa erna, alice och selma på besök, vare på erikshjälpen och MM med mamma, bleve bjuden på middag av mamma, vare kattvakt till mormor å morfars katt, sett nya Vampire Diaries, pappa ha vare här med mina nya dörrar (dom stå dock i förrådet än), bleve bjuden på middag av pappa, kollat på tjejfilm i min ensamhet.
 
Så jo, jag har haft det jag gjort ihelgen. Nu ligger jag i soffan och ska kolla på en film innan det är läggdax. Imorn är det måndag och morgonpromenad. Sen jobb och på kvällen mer målning och färgning av min mosters hår.
 
Nu blir det film, ha en fin Söndag kväll.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback