Whatever you decide to do, Make sure it makes you happy

3½ dagar. Det är så många dar jag har kvar att jobba här. Helt sjukt. Men på tisdag kl 13:00 gå jag hem. På obestämd framtid. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen. Eller först ska jag ha semester, hinna va ledig å ta det lungt innan Grekland. Resten är helt upp till.. öhm. ja. Ödet kanske? Det löser sig alltid på ett eller annat vis. 
 
Ikväll ska jag köra dubbelpass på gymmet. Sen hem och dö i soffan och hänga med sambon innan dä ä läggdags igen. Så roligt är mitt liv nuförtiden. Måste ta tag i den där taxfree beställningen snart a.. höhö.
 
Haha, dagens nostalgi bild. Från min mammas 50-års fest. Jag, Sofhie, Sofhies mamma och Kicki sjunger nån garanterat jätte vacker låt. (hitta ett usb-minne med gamla bilder bland mina saker på jobbet. Alltid lika kul)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback