Urkult 2013

Japp, då har man varit på sitt första Urkult. Det var lite som jag hade tänkt mig, lite underligt, mkt hippisar och konstig musik. Men trots det va det jätte kul. Drack massa alkohol, hängde med Håkans kompisar och hade det allmänt trevligt. Höjdpunkten va vårrullarna! haha, jag tappade helt seriöst räkningen på hur många jag åt ihelgen.
 
Enda besvikelsen va eldnatten. Hade verkligen sett fram emot den, men när den väl va så satt vi mest å fundera vart elden va? Så det va lite synd. Hoppas på bättre nästa år. För nästa år är det 20-års jubileum, så då borde det bli nå storslaget.
 
Här kommer lite bilder. Tog mest kort med Håkans telefon, men här kommer några som ja tog mä min.
 
Jag blev nöjd när jag såg hans tröja! haha
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback