And it's amazing. With the look in your eyes. Like you could save me

Fredag fredag fredag! Äntligen fredag. Det här är min första helg sedan innan midsommar nångång som jag är ledig eller inte ha nått alls planerat. Och vet ni vad? Jag är dyng förkyld! Det är så typiskt att jag inte kan låta bli å skratta lite åt det. Men men. Jag tänker ligga hemma i min soffa med min onda hals och snoriga näsa och en massa serier och bara slappa och ta det lungt. Sen kommer jag nog va frisk och fit for fight igen!
 
 
Favoritlåt just nu; Matt Nathanson - I saw

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar låten, ogillar att du är krasslig, har varit lite halvkrasslig nu i veckan när man var ledig jag också - inte okej!

2013-08-23 @ 16:05:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback