Today is the oldest I've ever been… and the youngest I'll ever be again

Måndag igen och min sista måndag som 24 år. Kul. Idag är det jobb som står på schemat, sen ska ja försöka gå till min moster som fyller år. 
 
Har iaf haft en väldigt bra helg. Fredagsmyset i fredags va.. mys! Sen i lördags va jag hemma och greja på, sen blev ja bjuden på middag av bästa moster. Vid 10 blev ja kidnappad och bortrövad till Näsåker på nå galej. Men det va roligt! Pojkarna hade vare på hockey och hade klätt upp sig mä glitterkavajer. Så stiligt så!
 
 
 
 
I söndags låg vi i soffan och kolla på film mest hela dan. Åt en sjukt god pizza, till å mä bättre än en 51:an på Diana. Å då ä det en god pizza! Den va liksom halvt inbakad och innuti va dä kebab å sallad å sås å grejer! Göttans tycker fröken Aronsson.
 
 
Det va min helg det. Hoppas ni haft det lika bra  ♥
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltså Sandra,var har du hittat den pizzan!!?? MÅSTE HA! ;)

2012-12-10 @ 22:56:46
URL: http://tinathornberg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback