I'm Okey. I think..

Oj nu va det ett tag sen lilla fröken skrev något igen. Har haft fullt upp sen sist. Förra veckan var vi i Junsele med jobbet. Och det va såå roligt! Mer om det senare.

Ihelgen åkte jag hem till mammsen och pappsen. På lördagkväll blev det en liten släkt middag med mina farbröder med familj. God mat och kramp i magen av allt skratt.
Sen på Söndag åkte jag och mammsen till Sundsvall. Har äntligen köpt en gardinstång till mitt vardagsrum. Nu väntar jag bara på att den ska skruvas upp..

Idag har jag slagit på stort och klippt mig. Va verkligen på tiden. Blev inte sån stor skillnad, bara toppat och klippt upp det lite mer. Nu ska jag bara flörta med Sophie och se om hon kan hjälpa mig med denna jäkla utväxt.

Ja det var väl allt jag hade på hjärtat just nu. Ska ta och hoppa i säng nu så man orkar med jobb och träning imorgon.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback