Today will be different. It has to be. I will smile and it will be believable.

Så var ännu en helg över och en ny vecka har börjat.

Helgen har varit lugn tänkte jag säga, men när jag tänker efter så har den inte varit så lugn. I fredags efter jobbet fick jag för mig att jag skulle storstäda hela lägenheten. Sagt och gjort! Så skönt när allt är rent.

Lördagen började med ett besök på bolaget och sen jobb mellan 11-15. Sen hem och göra sig iordning för kvällens festligheter. Först lite fördrinkar hos Marie och sen krogen. Som sög. Tyvärr.
Meen, vi deppar inte för det.

Söndag va jag mest hemma. Mamma va förbi och vi gjorde ett besök på MM. Sen hem och fika lite innan hon åkte till jobbet. Så då tog jag en promenad i det fina vädret.
På kvällen fick jag för mig att jag skulle koppla in min hemmabio så jag kunde kolla på lite serier. Sen flyttade jag in min korgstol framför tv och där satt jag med en popcorn skål, lite godis och första säsongen av Vampire Diaries, hela kvällen.



Jag måste verkligen göra klart mitt vardagsrum snart..

Idag är det jobb hela dagen som vanligt. Sen Bodypump. Och när jag kommer hem hoppas jag att skit telia har fixat mitt internet och min tv. Annars bli jag grinig. På riktigt

.

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback