Nothing fucks up your Friday like realizing that its only Tuesday

Ä n t l i g e n fredag!

Som jag har längtat efter denna dag. Om mindre än 3 timmar är det helg. Direkt efter jobbet ska jag gå ut med Ernie å gullhönan och käka en pizza. Sen dit för fredagsmys ♥

Resten av helgen blir förhoppningsvis lugn. Ska eventuellt åka upp till Övik och hämta hem Ermin imorgon. Sen träna och tvätta. Söndag ska jag gå ut och äta middag med min fina mamma & pappa.

Just ja, jag ha juh glömt att berätta att jag köpte tapeter i tisdags! Nu ska dä äntligen bli ordning på mitt så kallade vardagsrum. Måste smöra för pappsen bara så det inte dröjer allt för länge innan jag få upp dom.
Nu fattas bara en soffa, bord, matta, gardiner, lampa..


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback