Its not a diet. Its a life style change.

Ikväll har fröken Aronsson varit ute och sprungit. (Okej, joggat. Men sprunge låter coolare).

Broarna runt blev det. Och vet ni hur många gånger jag stanna för att gå? 2 korta bitar! Asså dä ä så bra för att vara mig så det finns inte.

Jag har gett mig fan på att jag en vacker dag ska palla och springa (ja okej, jogga) hela vägen runt. Det är mitt första mål. Mitt andra är att göra det på under 30 minuter. Som ni se nu så gick det juh inte så jätte fort direkt.. Men då kan det bara bli bättre!


Det svarta jag kleta dit är alltså det jag gick. Ny bron tar fan knäcken på mig, den är så lång och seg uppför. Så hur jag ska orka fortsätta JOGGA efter den är för mig en gåta.. Sen gick jag det sista uppför järnvägstrappen, över busstation och uppför mördarbacken. Sen spurta ja (okej det va och ta i..) sista biten.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vad duktig du är ! Jag tänkte oxå försöka mig på 5 km på under 30 min ! Leeetttss doo iiiiit ;)

2012-03-28 @ 21:24:03
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Angelica N

Usch får dåligt samvete när jag ser hur duktig du är! Håller på försöka gå ner i vikt, men har liksom tappat stinget nu. Får läsa din blogg och bli lite peppad :) syns på måndag!

2012-03-29 @ 15:23:37
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback