It's my day off. And it's gonna be a perfect day

Godmorgon!

Här sitter jag i myskläder och äter frukost. Klockan halv 9 en torsdag. För idag är jag ledig! Minns inte när jag va ledig en vardag sist. Eftersom det är skidskytte SM på lördag så ska jag jobba då. Och då tyckte dom att jag skulle ta ledigt en dag i veckan iställe.

Och det passa juh perfekt eftersom bästa Sofhie kom hem inatt! Så ska göra en drive på stan med henne och fika som dom coola barnen bruka göra. Sen ikväll ska hon följa med mig på Sh'bam! Så jäkla kul å slippa gå själv, iaf för en gång. Anna du är saknad!


I bästa Karlstad! Och idag är det till och med sol i Solle!

Nä, nu ska jag käka upp gröten sen ge mig ut på en morgonpromenad i det fina vädret.
Ha en fin dag fina ni! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback