For you I know I'd even try to turn the tide

Sitter på jobbet och lyssnar på Johnny Cash och längtar ännu mer till Crusingen!

Jag vill sitta där i det gröna gräset. Med en kall öl i handen och skratta åt något dåligt skämt. Känna lukten av en fet, grillad köttbit. Sjunga med i gamla Johnny Cash låtar,
For you I know I'd even try to turn the tide, because your mine i walk the line.
Ha på mig en fin klänning och röda läppar. Sedan titta på alla fina gamla bilar som åker förbi. Dricka ännu mer öl i öltältet i parken. Allt tillsammans med mina fina vänner ♥





Ge mig 2 Juni och Crusing nu ♥
Och när jag ändå håller på att önska saker så önskar jag att Göteborg helt plötsligt får för sig att ändra sin student-dag så Anna oxå kan vara med på crusingen. Amen.


Kommentarer
Postat av: william

fina kläningar:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Snow White - Alive" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-16 @ 14:16:18
URL: http://funnyones.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback