Your just like Mondays, nobody likes you.

1 vecka senare. Kanske dax att plita ner några ord. Har som vanligt inte så mycket att skriva meen. Nånting ska jag nog få ned.
 
Ha juh fått en ny roomie som bor hos mig. Riktigt roligt med sällskap. Sen att han är sjukt rolig och snäll som lagar mat och sånt till mig gör juh inte saken sämre.
 
Nä, nu ska jag avsluta här på jobbet, hem och käka. Sen bodypump. Lets go tjockis.
 
 
Lite random bilder från min telefon. Dä här ä väl vad jag haft för mig senaste tiden.
Roadtrip med Angelica. Drucke öl
Åkt på roadtrip till mormor och morfars stuga.
Sjösatt en båt och vare på boat trip.
Legat under roomies täcke och lyssna när han spelat gitarr.
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback