Life doesn't come with a remote, so if you don't like what you see get up and change it

Först jobba 6 väldigt långa och intensiva dagar. 2 fyllor, 1 ledig dag och nu jobba 5 dagar innan jag får helg. Sliten soldat med andra ord. Men jag skulle lätt göra om det. För vilken helg jag haft.
 
Vi satt hemma hos mig och drack i lördags, jag och Marcus skulle ta igen den vi missade på Fredan. Och jag tror nog vi drack ikapp gaanska bra. Sen bar det iväg ner till parken. Där hinkade vi cider, dansade på en parkbänk, kissade i buskar, skakade röv på fjortis discot och bäst av allt, träffade så mkt roligt folk!
 
Så nu är det bara ladda inför nästa helg. Men först en massa jobb och träning!

Kommentarer
Postat av: Ang

Jag träffade fasen till och med din mamma och surrade med henne (hon verkade väääldans glad du haha) men inte fasn träffade man på dig! :p

2012-08-01 @ 16:39:34
URL: http://carryonwaywardson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback