If plan A didn't work, Stay cool. The alphabet has 25 more letters

Äntligen Fredag, dagen vi väntat på i ett helt år. Fredag och Laxfestivalen. Vi har sålt biljetter här på jobbet och det har varit sjukt mycket folk. Men riktigt roligt när det händer lite.
 
Nånting säger mig att jag kommer va riktigt trött ikväll. Ska stressa iväg till Anna efter jobbet och käka middag. Sen börjar festen. Men det bli nog en tidig kväll, ska juh upp och jobba imorgon. Min roomie jobba oxå imorgon, så vi ska ta igen det vi missar imorgon kväll istället.
 
En annan sak med den här fredagen är att min älskade vapendragare på jobbet har gjort sin sista dag. Det känns såå tråkigt, tiden har gått alldeles för fort. Hur ska jag nu överleva dagarna utan fina Angelica? Får försöka hålla ut. Jag har juh ändå bara 1 månad kvar att jobba..
 
Nä, nu är det snart dax att stänga butiken och gå upp mot Anna.
Ha en trevlig kväll fina ni! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback