Hit the gas and let's go lost on these ways

Jag och Angelica drog ut på en Road trip imorse med firmabilen. Dock bara till konsum och Campingen. Men ändå. Eftersom fröken Angelica inte ha nå körkort fick jag köra. Så vi sitter där å brumma på och helt plötsligt börja det rinna vatten på min fot. Å hur ofta får man en fot tvätt när man kör bil liksom. Så jag skriker. Ganska högt. Och då skriker Angelica för hon tror det bli nå fel på bilen och att den ska sprängas.
 
Haha, jag antar att det är en sånt ni-skulle-vara-med-moment.
 
 
Nuförtiden börja vi inte jobba förän klockan 9. Å herregud va skönt det är. Kliva upp, ta 1 timmes morgonpromenad, duscha, käka frukost och göra sig klar i lugn å ro.
 
Förstå dock inte hur det kan hinna bli ett sånt kaos i mitt sovrum på denna korta tid?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback