Don't hate me because I'm beautiful, hate me because your boyfriend thinks I am

I lördags efter jobbet låg jag hemma i soffan under en filt och kollade på One Tree Hill. Sen kom Stefan och övertalade mig och följa med på fest. Jag såg ett tillfälle att dränka alla mina sorger i alkohol så ja tänkte, what the hell. Spontana utgångar ä alltid bäst!
 
Vi åkte ut till hans kompisar och satt där och drack. Sen fick jag för mig att Sofhie som va hemma över helgen skulle komma dit. Så vi åkte in till långsele och hämtade henne och hennes kusiner. Sen iväg på krogen.
Sjukt rolig kväll!
 
Men nu är helgen över och åter till jobb. Har tagit ledigt torsdag och fredag så det bli skönt med kort vecka.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback