Wordfeud

Jag har varit väldigt anti till detta spel då folk säger att man bli så enormt beroende av det. Och det är nått jag verkligen inte ha tid med just nu.

Men för att min kära mor skulle ha nån att spela med så gav jag det en chans..

Och jag säger då det, vilket jävla skit spel. Vad är det som är så roligt med det? Och hur fan kan man bli beroende? Så fort mamma ha lagt ett nytt ord känner jag bara neeeej, nu är det min tur att lägga ett. Ta första bästa, och absolut kortaste ord jag kan komma på och ber en bön att det ska dröja länge till mamma kommer med nästa ord.

Nu har jag gett det en chans, och det är absolut inget för mig.

Nu tar jag bort skiten. Kanske ska ge Angry Birds en chans iställe. Även det är ett spel som jag inte fattar hysterin med.


Kommentarer
Postat av: Emma

Meeen Sandra ! De är ju suuuper skoj ! DU har inte gett de en ärlig chans .. Random är roligast, så ska man lägga ord som ger mycke poäng ;)

Fint du fått de i nya lyan också :)

2012-01-21 @ 17:56:53
URL: http://emzlaa.blogplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback