Where you gonna sleep tonight?

Idag har bästa pappsen satt upp en hylla ovanför min säng. Och igår va bästa Lima här och hjälpte mig skruva ihop nattduksbordet. Jag har verkligen inte tålamod för sånt! Tur man ha snälla vänner som hjälper till ♥






Spegeln har han satt upp oxå, den är så fin, och passar verkligen i mitt fina sovrum.


Hyllkonsolerna kommer från Bloomingville.


Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på den där hyllan.. Känns inte helt 100 med det som står där nu, men det få stå kvar tills vidare.

Och idag är det precis 1 månad sen jag fick nycklarna hit. Tänk va min pappa gjort mycket på en månad.. Egentligen skulle han inte göra nått alls förän efter jul och nyår, men nu är 3 av 4 rum klar. Och det känns så skönt. Bara vardagsrummet kvar nu..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jättefint !:)

2012-01-05 @ 23:28:53
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

SVAR: UNDERBAR! : ) Vilket märke är det? : )

2012-04-13 @ 14:38:51
URL: http://lindablom.se
Postat av: Sofia Eriksson

Hej!

Gud vilken fin tapet! Vilket märke är det? :)

2013-09-17 @ 11:08:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback