Welcome home

Igår satt pappa upp hatthyllan i min hall, så nu är den äntligen helt klar.

Lite svårt att få bilder som visar hur den ser ut när det är 5 dörrar i hallen. Men det här är vad man ser när man kommer in, rakt fram är köket och sovrummet. Till höger ligger badrummet och till vänster vardagsrum.
Dörrarna in till sovrummet och badrummet ska fixas till en vacker dag. Dom ska bli vita. Såklart. Hatar dom där fula äckliga bruna dörrarna..
Storyn om min hatthylla.. Jag visste att jag ville ha en vit med korgar i, men dom som såg ut så var för långa och skulle inte få plats. Så köpte den här från ikea, målade den (okej, pappa målade) och köpte sedan egna korgar. Tog även bort den där stången då jag inte tycker det är så snyggt.

Ja, så nu vet ni hur det ser ut i min hall oxå.


Kan inte sägas nog ofta, men jag är så glad att jag har världens bästa och duktigaste pappa som gör så fint hemma hos mig 

Kommentarer
Postat av: My

Vad fint du har det (:

2012-01-19 @ 12:48:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jättefint Sandra. Jagvill flytta in i din lägenhet ;) Går de bra om jag tar med mig dötra oxå ?;)

2012-01-19 @ 23:07:21
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback