Wednesday - when, what day?!

Onsdag morgon. För mig är det nästan som Fredag, för idag är sista arbetsdagen innan jag får helg och åker till Karlstad! Så nu gör vi sista rycket.

Jaha, vad gjorde ni klockan 7 imorse da? Käkade frukost? Va på jobbet redan? Låg och sov?
Själv stod jag och tvätta mina sminkborstar. Kanske inte nått ja bruka göra klockan 7 på morron, men jag skulle ha fått det gjort innan vi åker så tänkte att det va lika bra och göra det på morgonen så dom hinner torka.

Ikväll har jag det jag gör, det ska tvättas, packas, städas och fixas. Så känner mig redan lite smått stressad eftersom jag ska stänga idag och är inte hemma förän vid 6 nån gång.

Nej, nu ska det jobbas.
Later folks!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback