Dance like your vagina's on fire

Ja men då har man kommit hem och jobbat en dag. Tillbaka till vardagen med andra ord.

Vad har vi haft för oss nere i Karlstad da?
Jo det ska jag berätta här för er.

- Fått middag lagad av Sofhie. Kom på fördelarna med att ha en kompis som pluggar till kock.
- Shoppat. Jag vet att jag inte skulle köpa något, men det va såå svårt att låta bli.. Dumma shopping sinne.
- Ätit mat och druckig Margaritas på Texas longhorn. Galet god mat!
- Sett Takida. Finns inte ord till vilken fantastisk kväll det va.
- Skapat ett drama om Emma och Magnus. Några fulla tjejer stod och pratade om dom efter takida. Vi tjuvlyssnade och skapade våran egen historia. Vi gillar iaf inte Magnus!
- Festat. Började med förfest och Rosa Pantern hos Sofhie, sedan blev det krogen och världens godaste drink, twisted mojito.
- Tagit kort på Sofhies toagolv. En klassiker!
- Blivit spåd av en kille på krogen. Hade dock inte tid att lyssna klart på vad han kom fram till. Dom spelade Summer of 69 så jag hade inte riktigt tid att lyssna va han hade att säga om mitt framtida liv.
- Skaffat en fake-boyfriend. Lång story kort, fake-boyfriend = bra att ha på krogen när man inte vill ha konstiga killar efter sig. Sofhies klasskompis Stefan fick ställa upp på det jobbet.
- Varit på efterfest och fått höra Kent - Utan dina andetag av en kille på gitarr.
- Legat still på samma ställe i 18 timmar. Det va Söndag. Jag behöver inte säga mer va?
- Fått burgare från MAX hemkört. Världens lyx.
- Sett 5 filmer på en dag. Japp, det var fortfarande Söndag..

















Bästa helgen på såå länge ♥


Kommentarer
Postat av: Sofhie

Åååh det va helt underbart! Vill göra om allt igen :D

Å du, snygg bild på oss ;) Haha!

2012-01-31 @ 21:12:33
Postat av: Sandra

Jag meeed! Synd att det är så långt mellan gångerna. Men så värt det när vi väl ses!

Oh ja, vi bli alltid snygg på bild.. Eller? ;)

2012-01-31 @ 22:06:07
URL: http://feliz.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback