Beautiful Monday

Jag har tagit hem en app med väckarklocka där man ska klara av olika mattetal innan man kan stänga av alarmet. Och gudarna ska veta att min hjärna kan för allt i världen inte klura ut va 45-28 är klockan 6 på morgonen.

Den fungerar tyvärr som med alla andra väckare, jag stänger av och sover några minuter till. Så inte tog jag mig upp något tidigare trots min matte insatts där på morgonen.

Men tillslut tog jag mig upp och pallrade mig iväg på jobbet.

Idag ska bästa Sophie trolla bort min utväxt. Känns skönt och va fin i håret innan Torsdag. Kan dock inte bestämma mig för om ja ska fortsätta vara ljus eller göra det mörkare. Känns som att jag vill vara ljus till sommarn. Men dä ä juh alltid roligt å prova nå nytt.. Få suga på den karamellen lite.



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback