I know you didn't bring me out here to drown. So why am I 10 feet under and upside down?

Måndag igen.

Helgen har varit lugn. Städa lägenheten i Fredags, tränade i lördags och sedan bjöd jag Robert på avskedsmiddag Jag slog på stort och gjorde bacon-inlindad fläskfile som var fylld med vitlöksost och soltorkade tomater. Blev själv imponerad över min stora matlagningskunskap.

Söndan va ännu lugnare, tog två promenader i brist på annat att göra. Sen satt jag mest hemma och tyckte synd om mig själv..

Idag är det jobb som står på schemat. Sen bodypump.
Nu är det bara 9 dagar kvar på mitt gottisförbud, jag har alltså klarat 12 dagar. För en godisråtta som mig är det jäkligt bra gjort ska jag säga.

Det var allt jag hade på hjärtat för stunden. Hoppas ni får en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt god mat! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback