Old enough to know it's a mistake, young enough to not care

Dag nummer två ute i turistbyrån. Går galant det här.

Hemma går det inte lika galant.. Jag bli  t o k i g  på alla grejer som står överallt! Jag har nog en släng av städmani, jag verkligen hatar när det är stökigt och grejer ligger där dom inte ska vara.
Men pappa skulle göra klart vardagrummet imorgon, så då kan ja flytta in all skit dit. Eller göra klart och göra klart, han ha bara slitit ner all gammal tapet, spaklat och slipat.
Nån ny tapet lär inte komma upp på ett tag. Så jag får leve med historiens fulaste rum ett tag..

Annars känner jag mig mest ful, fet och blek nuförtiden. Och mitt hår ska vi inte prata om. Herregud va det se ut. Tro ja måste ringa min privat frisör nån dag och se om hon kan trolla bort min utväxt som känns som en halv meter lång.

Idag är dag nummer 9 utan godis. Går förvånansvärt bra. Men jag är äckligt sugen på nån god mat. Jag vet inte vad, men bara typ kött och klyftpotatis, lite bea sås eller tacos kanske. Men hur roligt är det och stå och laga fläskfille helt själv liksom? Inte så kul.

När jag ändå håller på att klaga kan jag även tillägga att jag saknar Ernie, bullish och grisen! Måste gå och hälsa på min lilla bonusfamilj snart.
Japp, då ha ni fått ett riktigt långt klagobrev. Känns det bättre nu? Nopp, inte det minsta.
Men what to do what to do. Bara hoppas att morgondagen känns bättre.

Och nej, jag har inte mens. Man få faktiskt vara på dåligt humör ändå!


Kommentarer
Postat av: Erna

Vi saknar dig med <3 vi måste ses snart !!! erniee var ute med Olle och ramla Gud att jag kännde att hela bullis skaka !!

2012-01-12 @ 13:07:06
Postat av: My

Japp, gör det! :)

2012-01-13 @ 10:41:38
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback