Maybe it ain't so bad

Ikväll har jag tagit ett premiärdopp i badkaret här hemma. Mycket härligt. I sådär 2 minuter.. Sen bli jag less. Vad gör man egentligen när man badar? Man ligger juh bara där å peta sig i naveln. Och så roligt är det juh inte.

Jag passade på att göra en hårinpackning efter det korta badet, så nu är mitt hår mjukt och skönt. Ska ta och lägga mig i sängen och kolla på en film nu tänkte ja.

Jag tro jag ska köpa mig en sånhär. Då kanske det bli roligare å bada?


Finns hos bla. Drytrend.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag älskar att bada. Då vi hade badkar så badade jag alltid efter stallet.

Men som du skriver, vad gör man egentligen.

Jag hade alltid kokande vatten typ och badade max i 5minuter. Jätte tråkigt att bara ligga still och titta i taket :p

2012-01-08 @ 22:28:38
Postat av: My

Haha bästa dieten ever ;)

Hur gåre med träning och ksot för dig? Vad vill du uppnå och har du tips?

2012-01-09 @ 09:27:14
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Emilie

Men nu är jag ju mammaledig igen och nu är jag ledig varje helg..Vad jag vet så är jag upptagen nu till helgen, men sen har jag ingenting planerat framöver.. Förutom att Jonas fyller år den 27:e Januari.. När passar dig ?? :)

2012-01-09 @ 17:41:59
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

1 helgen i Mars låter kanon ! Vi kan ju Pre-Boka den så hör vi med lite folk.. Stina, Larissa, Du, Anna. Hur äre med Linda & Sophie, dom är väl neråt ilandet som vanligt ? Men man kan ju alltid höra :)

2012-01-09 @ 22:15:35
Postat av: Emilie

Mitt namn försvann.. ;)

2012-01-09 @ 22:16:26
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback