Köket

Efter tjat från alla olika håll och kanter kommer här några bilder på mitt kök. Jag hade tänkt vänta tills jag iaf ha köpt en lampskärm och strykt gardinerna.. Men ni få ha överseende med det så länge..









Ja, det är inte mer att visa än så just nu. Köksbordet är Ernas, så det ska köpas nytt framöver. Annars är det väl inte så mycket mer som fattas här. Föutom en lampskärm. Sen ska det väl förhoppningsvis upp nått på väggarna. Men jag är lite kräsen när det kommer till det. Så vi få se hur det bli med den saken.

Här har taket målats, nytt golv och nya tapeter. Sen har pappsen slagit igen en dörr som var bredvid köksbordet. Köket blev så mycket större och bättre utan den där dumma dörren.

Kommentarer
Postat av: My

Snyyyggt!

2012-01-23 @ 08:23:34
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback