I have been on a diet for two weeks and all i have lost is 14 days.

21 dagar har gått.

Och jag klarade det!!!

Jag är så jävla grym. 21 dagar utan godis, chisp, snacks osv. Eller, jag har faktiskt ätit nån pepparkaka på jobbet i sällskaps syfte. Men annars, nada!
Och det har gått jäkligt bra faktiskt. Är förvånad över hur "lätt" det varit.

3 veckor och minus 3,3 kg. Det är juh självklart inte bara för jag inte ätit godis, men ändå. Känns som en bra start. Men nu blir det en resa till Karlstad utan något som hellst förbud. Så lär väl komma hem med plus 4 kg istället. Men äsch, det få vi träna bort längre fram. Det är inte hela världen. Jag klarade det iaf.


Kommentarer
Postat av: My

Du är grym!

2012-01-27 @ 09:35:47
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback