Dreaming of a living room

Sitter här och drömmer mig bort till ett vardagsrum. Mitt vardagsrum.

För just nu har jag faktiskt inget. Jag har inga tapeter. Ingen soffa. Inga tv-kanaler..

Men nu när jag kommit hem från Karlstad ska jag försöka få nån ordning på det. Jag saknar och kunna lägga mig i soffan och slappa framför tvn på kvällen.

Först ut blir att hitta tapeter, såklart. Sen övertala min kära far att han ska tapetsera nån dag. Sen leta soffa. Jag har hittat en av intresse men måste kolla på den "live" och provsitta och så.
Det blir nått åt det här hållet iaf..

Jag måste juh ha en bäddsoffa så Ernish å Bullish kan komma å hälsa på!
Och alla andra som vill övernatta hos mig. Såklart.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback