Back to reality

Måndag igen.

Först arbete till klockan 5. Sen drog jag och Anna på ett Bodypump pass på golds. Så jävla duktig vi ä. Men det kändes att det va länge sen sist. Så nu jäklar måste vi hålla i det här. Imorn ska vi prova på nå nytt, Sh´bam. Nått dansliknande, kan tänka mig att det är lite som Zumba. Men det visar sig imorgon.

Och här har jag sett fram emot en dusch och bara lägga mig och somna till en film. Men nähä. Då ringer min kära far och vill måla taket i mitt vardagsrum imorgon. Så nu har jag det jag göra med att flytta ut alla grejer därifrån..


Kommentarer
Postat av: My

Hähä, okej :) Man får ta det för vad det är, nu vet man ju hur man INTE ska göra ialla fall om man vill gå ner ;P

2012-01-10 @ 06:52:31
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback