And I don't ever ever want to grow up

Idag sjunger vi med Taio Cruz, I got a hangover, wo-oh. Nä, så illa är det inte. Men det var riktigt roligt igår. Som vanligt när man går ut med alla dessa fina människor.

Imorse vakna ja vid 7, som vanligt när jag ha drucke.. Låg kvar i sängen å kollade på filmen horrible bosses, värdelös film btw. Sen somnade jag om och sov några timmar. Riktigt skönt med sovmorgon.

Nu har jag precis ätit lite bakis mat. Ingen pizza. Ingen kebab. Inte ens ett litet strips! Har jag lovat mig själv att inte äta nå onyttigt på 21 dagar så gäller det även idag.


Men frågan är om inte det här slår en pizza? Jag är inne i en riktigt avokado period igen. Och godast är det på en husman med lite peppar på.


Kommentarer
Postat av: Anna

Tror jag måste göra som du, inte äta massa skit på en månad, men gahh så svårt ju :p

2012-01-08 @ 22:26:36
URL: http://annaakerman.bloggplatsen.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback