I may be bad but im perfectly good at it

Måndag och ny vecka. En bra, men strassad, vecka! Men har haft en lugn och skön helg så känner mig utvilad för vad som komma skall.

Idag har jag varit med Ernie hos BM och lyssnat på lilla bullishens hjärta
Så lite jobb på det och ikväll Bodypump. Imorn är det jobb och träning som står på schemat. Onsdag ännu mer jobb och tvätta, packa, handla, städa, vattna blommorna och allt annat man ska hinna innan man ska iväg.
På torsdag är det jobb och sedan Stjärnkväll och lite festligheter.

Och efter torsdag är det  ä n t l i g e n  fredag och jag åker till Karlstad igen! Är verkligen sjukt taggad och det ska bli såå roligt!


Gick och köpte en liten snackspåse innan jag gick till Anna i lördags.

Chokladen? Helt klart ätbar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback