Life is what happens to you while you're busy making other plans

En rolig sak har jag faktiskt att berätta.

Om en vecka åker jag till Karlstad. Igen.

Min fina älskade Sofhie fyller 25 och ska fira det med 80-tals fest. Så vi fick nå spontan infall att jag skulle komma ner. Sagt och gjort. Resan är bokad och det ska bli så skönt och komma härifrån.

Spontana grejer är det bästa med livet. Mer sånt åt folket.


Det blir stort hår, massa smink och självklart våra bästa vän tequilan ♥
It's gonna be legen... wait for it... dary!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hey.

Har gjort en ny blogg på blogg.se.

Men jag fattar inget hur man gör om den.

Ny header och allt, skulle du kanske kunna hjälpa mig? :p

2012-02-20 @ 13:49:30
URL: http://annaakerman.blogg.se/
Postat av: Anna

Dum jag är, var så jag menade typ :p.

Har gjort en header som jag tänkte ha tills vidare.

Så skratta inte då du ser den :p. Eller ja, är bara bild på mig och Turbo och så står det Anna och Turbo.

Väldigt avancerat :p

2012-02-20 @ 14:25:47
URL: http://annaakerman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback