Destiny is for losers, it's just a stupid excuse to wait for things to happen instead of making them happen

Vilken dag.

Har varit på jobbet i 13 timmar. Käkat jordnötter till middag och minglat runt med olika företag.

Varför då kan man undra? Jo, vi hade nomineringskväll inför stjärnkväll. En kväll där företag i Sollefteå blir nominerad och får pris i olika kategorier. Så ikväll offentlig gjordes det vilka som va nominerad.
Det va mingel, snacks, fotografering och diplom-utdelning. Mycket trevligt.

Dock hade jag ingen aning om det här när jag gick till jobbet imorse. Och eftersom det var 20 fucking minusgrader ute så kände jag att varma kläder va mer prioriterat än snygga.
Så ja tog min rosa munktröja och legging. Gissa om ja kände mig som en slappis när folk kom där sådär lagom halv-uppklädd. Haha, men men. Så kan det gå.



Annat roligt som hänt på jobbet.. Fick vara testkanin åt André, genat genom en snöhög för att ta mig till ADC och käkat tårta till fika. En vanlig dag på Sandras jobb med andra ord. And i love it.

Nu sova, Godnatt ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback