Sometimes, you have to stop thinking too much and just go where your heart takes you

I fredags hade jag en helt underbar dag. I torsdags fick jag veta att jag och min fina vän skulle göra nått. Men jag fick inte veta mer. Bara att jag skulle ha duschat å gjort mig klar till halv 12. Så jag följde mina instruktioner och gjorde mig klar. Innan vi gav oss iväg fick vi åka upp till Näsåker då klanten glömt sitt kontokort hemma.
 
Vi hade en väldigt rolig

bilresa och hamnade till slut i Sundsvall. Där fick jag veta att den här fina vännen skulle köpa en kandelaber till mig i julklapp. Så vi gjorde det och gick runt på Ikea och birsta. Sen bjöd han på middag som vi åt tillsammans med hans syster och hennes kille.
 
Som jag sa, en helt underbar dag ♥
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback