Be Happy - Its Christmas

Och så var julen över för iår igen. Hoppas ni har haft en mysig jul. Själv har jag legat dyngförkyld mest hela helgen. Men har ändå hunnit med att äta god mat (kände iofs knappt nån smak, men det var nog gott), kollat på kalle anka, fått fina julklappar, umgåtts med familjen och träffat lite släkt. Allt som hör julen till.
 
Ikväll kommer mormor & morfar på middag, det ska bli mys. Är aldrig en riktig jul utan min mormor & morfar. Sen ikväll ska jag åka hem till min lilla lägenhet. Och sen ska jag bara njuta av mina sista lediga dagar. På onsdag är det tillbaka till verkligheten. Med allt vad det innebär med jobb och träning. Men det känns skönt, få lite ordning på dagarna igen.
 
Just ja, vann 100 kr på bingolotto i söndags a. Verka ha flyt på dä där mä bingo nu, sist jag spela vann jag leksaker för 1000 kr. Så det är juh himla roligt.
Nu ska fröken vila lite innan mormor & morfar kommer.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback