I've been through hell now show me heaven

Tisdag idag. Imorgon är det födelsedag hela dagen.. Så ikväll måste jag städa lite och kanske baka en kaka. Det är bara mamma och pappa som kommer att fira mig, resten få vänta tills jag ha flytta.

Japp, jag ska flytta nästa vecka. Jag har köpt min alldeles egna lägenhet. Och det känns bra! Längtar tills jag ska få göra iordning den precis som jag vill ha den.

Ja och vad mer? Jag och Anna va på Bodypump igår. Jag är glad att jag tog mig upp ur sängen imorse kan ja juh säga.. Den som säger att det är skönt med träningsvärk kan juh ta sig i röven! Ni känner inte smärtan i mina ben och skinkor just nu..

Nej, nu ha jag inte så mycket mer roligt att berätta. Känns tråkigt att inte ha nå bilder. Men så är det när man inte ha nån dator eller internet för tillfället. Men det kommer det med!
Ha en underbar dag fina ni!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback