Even angels have their wicked schemes

Så va det fredag igen. Imorse sov jag nåågra minuter för länge så jag fick tok stressa till jobbet. Jag är liksom inte van och ha en lugg och fixa varje morgon heller. Så bara det ta juh 100 år. Typ.
Nu sitter jag iaf på jobbet och äter en macka och dricker varm choklad. Jag är typ helt ensam här så har inte så mycket att göra..

Men snart är det helg! Vi slutar 1 idag så det känns skönt! Ska gå och fika med Selma och Erna efter jobbet. Sen springa runt på stan med mamma innan det bli Taco night med Erna och Nina.
Så det bli en lugn helg i våran våning. Ska ta fingrarna ur röven och träna ihelgen oxå. Det är verkligen på tiden!


Lite morgonmys i soffan med Olle hinner man alltid med!

Kommentarer
Postat av: My

Trevlig helg!

2011-11-04 @ 10:28:14
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback