Best Birthday Party Ever!

I lördags va det dax för min lilla födelsedagsfest. Fick världens bästa födelsedagspresent. Sofhie hade kommit hem från Karlstad för min fest ♥
Jag hade ingen aning att hon skulle komma, och det va roligt! Sedan fick jag en biljett till Takida i Karlstad. Så i slutet på Januari åker jag och Anna ner för en toppen helg.

Igår va det skyltsöndag på stan, gick ner en sväng med bonus familjen. Va väl tänkt att vi skulle se lucian men dom orkade inte vänta så vi gick hem och fikade lussebullar iställe. Tycker det är så mysigt med skyltsöndag. Varje söndag innan jul borde vara så!

Nu ska ja fortsätta jobba. Men en stort tack till alla som gjorde min födelsedags fest till den bästa! Min helg kunde inte varit bättre! ♥

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas inte)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?


Trackback